Διατήρηση χορηγηθείσας αδείας Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή

Μοιράσου το άρθρο στο

Share on facebook
Share on twitter
Share on skype
Share on whatsapp
Share on email

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Πειραιά και η Διοίκηση, στα πλαίσια  του εκσυγχρονισμού του φορέα και της αναβάθμισης των ανταποδοτικών υπηρεσιών του, σας παρέχει μεταξύ άλλων έγκαιρη ενημέρωση  και βελτιωμένες υπηρεσίες μέσω χρήσης  νέων τεχνολογιών (e-Επιμελητήριο), σε θέματα που αφορούν στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

Ειδικότερα :

Για τη διατήρηση της αδείας που σας έχει χορηγήσει το Επιμελητήριο η οποία είναι σε ισχύ, θα πρέπει μέσα στο χρονικό διάστημα από 01/01/2022 έως 31/03/2022, να υποβάλλετε :

  • τη βεβαίωση επαγγελματικής αστικής ευθύνης (ανανέωση συμβολαίου) καθώς και
  • τις βεβαιώσεις παρακολούθησης 15ωρης εκπαίδευσης / σεμιναρίων του προηγούμενου έτους (2021)

προκειμένου να διατηρηθεί η εγγραφή σας στο ειδικό μητρώο ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Σε διαφορετική περίπτωση το Επιμελητήριο είναι υποχρεωμένο να προβεί αμελλητί σε διαγραφή σας και κοινοποίηση της απόφασης διαγραφής εντός 30 ημερών στην ΤτΕ.

(σχετ. διατάξεις άρ. 23 παρ. 1 εδ.α & άρ. 23 παρ. 3 Ν. 4583/2018).

Μπορείτε να υποβάλλετε τα σχετικά :

–> είτε μέσω των απομακρυσμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών (e-Επιμελητήριο)

http://echamber.eep.gov.gr/eChamber/login.php

Στην φόρμα εισόδου, βάζετε τον αριθμό μητρώου και το PIN που επιθυμείτε, επιλέγετε   αιτήσεις >> νέα αίτηση >> έναρξη διαδικασίας >> αίτηση ανανέωσης  συμβολαίου ασφαλιστή

–> είτε με παράδοση στην Υπηρεσία μας

Για οποιαδήποτε διευκρίνηση ή περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα Μητρώου – υπεύθυνη για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση κα. Πεπονή Σταυρούλα 210.4121503 εσωτ. 12 – e mail : stpeponi@eep.gov.gr

 

Ο Πρόεδρος του Ε.Ε.Π.

Ιωάννης Γερ. Βουτσινάς

 

© 2019 – Επαγγελματικό Επιμελητήριο Πειραιά | Πολιτική Απορρήτου