Σκοπός μας του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Πειραιά είναι η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στα μέλη του που να ικανοποιούν πλήρως τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους, για διασφαλισμένη και συνεχώς βελτιούμενη ποιότητα, συμμορφούμενοι πάντα με τις εφαρμοστέες απαιτήσεις (Αρχών και λοιπών Ενδιαφερόμενων Μερών).
Το Επιμελητήριό μας προς την κατεύθυνση αυτή θέτει αντικειμενικούς σκοπούς και στόχους για αυτούς, οι οποίοι ανασκοπούνται σε προκαθορισμένα τακτικά διαστήματα από τη Διοίκησή του.
Αντικειμενικοί σκοποί αποτελούν (ενδεικτικά) για το Ε.Ε.Π. :
- Η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, ώστε να ικανοποιούνται οι απαιτήσεις των μελών.
- Η διατήρηση και η ενίσχυση της καλής φήμης του, ως προς την ποιότητα, την παρεχόμενη εξυπηρέτηση προς τα μέλη & και την αξιοπιστία του.
- Η διατήρηση και βελτιστοποίηση του ορθολογικού κόστους διαχείρισης προς όφελος του επιμελητηρίου και των μελών του.
- Η διατήρηση, βελτιστοποίηση & εξέλιξη της διοικητικής ικανότητας για την υλοποίηση συγχρηματοδοτούμενων έργων.
- Η προστασία των Δεδομένων των μελών του Επιμελητηρίου των εργαζομένων και των προμηθευτών /εξωτερικών συνεργατών με την συμμόρφωση με τον νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Για την επίτευξη των παραπάνω το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Πειραιά έχει τεκμηριώσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνο με τις απαιτήσεις του προτύπου ΕΝ ISO 9001:2015, που περιλαμβάνει όλες τις διεργασίες που επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μας.
Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας είναι το εργαλείο για την ανάπτυξη και βελτίωση του Επιμελητηρίου στο πλαίσιο του σκοπού σύστασής του και έχει την αμέριστη στήριξη και δέσμευση της Διοίκησης σε θέματα πόρων – μέσων για την αποτελεσματική εφαρμογή και βελτίωσή του.
Η ανωτέρω πολιτική ποιότητας είναι γνωστή και εφαρμόζεται από το σύνολο του προσωπικού του Επιμελητηρίου. Σε τακτά χρονικά διαστήματα η Διοίκηση του Επιμελητηρίου επανεξετάζει την πολιτική για την καταλληλότητα και την αποτελεσματικότητά της.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ.
ΒΟΥΤΣΙΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ